این بازی زیبا را به تمامی علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی پیشنهاد می کنیم.

 

 

ویژگی های بازی Dark Souls 2
مرگ را هم پشت سر گذارید! جرات و مهارت خود را با سبک بازی سخت و دنیایی بی رحم، آزمایش نمایید. گرافیک، صدا و جلوه های ویژه صدا و تصویری در این بازی به شکلی طراحی شده است که نظیر ندارد. همه این اعمال به لطف استفاده از یک موتور کاملا جدید صورت گرفته است. 
در هزار راهی پر از هیولاها و غول های وحشتناک و قدرتمند قرار می گیرید! در دنیایی غوطه ور شوید که پر از هیولاهای عجیب و غول های کشنده است. هیولاهایی که منحصرا توسط خلاقیت شرکت 
FROM SOFTWARE تولید شده اند و در بازی های دیگر موجود نیستند.
درگیری های حسی را تجربه کنید! تهدید های بسیاری برای برانگیخته کردن احساس و ترس های انسان وجود دارد. احساسات و ترس هایی مانند شنوایی، سرگیجه، توهم، ترس از ارتفاع و ...
عمیق تر و تاریک تر! در این نسخه بازیکن می تواند چندین نوع شخصی سازی برای سلاح ها و زره ها داشته باشد. بازه انتخاب شما در شخصی سازی ها بسیار زیاد است.
بخش بازی چند نفره نسبت به نسخه قبل تقویت شده است و باعث می شود بتوانید به صورت پیشرفته تری با دوستان و آشنایان خود بازی کنید. این بازی ها شامل همکاری در ماموریت ها و همچنین مبارزه با بازیکنان دیگر می شود.
سبک بازی هم مانند بخش های دیگر پیشرفت چشمگیری داشته است. بازی روان تر شده است و پویا نمایی هایی که به صورت موشن کپچر تولید شده اند، روان تر از گذشته اجرا می شوند. سامانه مبارزه بهبود یافته است، شخصیت های بیشتری وارد بازی شده اند، بازه شخصی سازی ها بیشتر شده است، سلاح های جدید و زره های بیشتری به بازی اضافه شده اند و سامانه جدیدی برای پیشرفت در بازی قرار گرفته است.